Posts

Showing posts from June 26, 2011

Terkini Transfer Update July 2011 #1

Image
Chelsea,Manchester City dan Man Utd inginkan Nasri




Ketiga tiga kelab tersebut dikatakan bersedia mengorak langkah untuk mendapatkan Nasri sekiranya Nasri tidak menandatangani kontrak lanjutan.Dikatakan Arsenal bersedia menjual Nasri dengan harga 28 juta pound namun bukan kepada Big Four EPL.

Chelsea dan City lebih suka kepada Alexis Sanchez namun Sanchez mengatakan impiannya adalah ingin bermain bersama Barcelona dan mengharapkan Nasri sebagai pengganti.Man Utd pula adalah peminat lama Nasri sejak Nasri mula berpindah ke Arsenal


Chelsea sedia rampas Gary Cahill dari Arsenal




Chelsea ingin mencari bek tengah yang boleh berpasangan dengan John Terry iaitu Gary Cahill.Andres Villas Boas,pengurus Chelsea yang baru mengatakan dia sedia membeli Cahill dengan harga yang ditawarkan oleh Bolton.

Arsenal dijangka mendapat tandatangan pemain tersebut namun begitu Arsenal enggan untuk membayar 17 juta dan Arsenal bersedia menawarkan Nicklas Bentner plus 12 juta untuk Cahill.Bolton menolak tawaran t…

Terkini: Juan Mata Kini Buruan Arsenal!

Image
Memang exclusive rumours kali nie..selepas ja tamat Kejohanan EURO Under-21 kat Denmark baru nie, yang dimenangi oleh Sepanyol..Arsenal terus membuat tawaran kepada pemain tengah Sepanyol dan Valencia nie..Juan Mata..Dengar kata tawaran yang dibuat mencapai 18juta Pound. Macam tak percaya gak berita nie, sebab jumlah tawaran perpindahan tu terlalu besar bagi Arsenal yang selalunya kita dengar beli pemain yang murah2 ja.
Tapi kan, kalau la betul kita buat tawaran..Arsenal bakal berdepan cabaran dari Liverpool yang juga berminat dengan pemain tengah Valencia nie. Dia nie ala2 Wilshere gak la, kecik je orangnya tapi lincah. So kalau la ditakdirkan Cesc bleh, Mata bleh ganti tempat dia aku rasa. Tapi macam musykil pun ada, Gervinho pun tak diumumkan lagi, Alvarez pun..kasi satu2 la masuk baru bleh caya sket ngan Wenger musim nie. Pa pun kita just berharap je la..ada pemain baru, ada la..klu tak da, tggu ja la nak jadi pa kat Arsenal..!