Posts

Showing posts from June 19, 2011

Transfer Corner: Arsenal Cari Pengganti Cesc Fabregas??

Image
Agaknya dah lama aku tak update perkembangan terkini the Gunners..Bukan pa, almaklum la bz ngan kerjaya..hehe..wokeh berbalik pada perkembangan terkini skuad Arsenal. Baru nie Barcelona dah membuat tawaran terbaru kepada Arsenal untuk membawa Cesc ke Nou Camp..tapi dengan tawaran hanya 27 juta Pound, Arsenal menolak dengan baik tawaran tersebut. Kenapa murah sangat kan??Padahal Cesc merupakan antaran midfield terbaik dunia kot..cuma alasan yang diberi Barcelona adalah Cesc mempunyai kecederaan yang berulang pada hamstring. Nasib korang la..klu berminat, beli..klu tak biar la Cesc bahagia kat Arsenal..aku pun dah naik meluat dh ngan wayang Barcelona nie..apa pun tak boleh!
Ok kita lupakan pasal Cesc, nie plak pasal penganti Cesc yang bakal bersama Arsenal musim hadapan..Ricardo Alvarez..korang kenal mamat nie?? Sebelum nie aku pun tak penah dengar nama dia, tp pemain berasal dari Argentina nie yang beraksi bersama kelab Velez Sarsfield nie merupakan pemain muda yang bagus..berdasarkan m…

Fabregas's girlfriend Carlo Garcia

Image