Posts

Showing posts from February 6, 2011

CitCat Gunnes: Cesc Sasaran Baru Chelsea - £50 Juta??

Image
Aku tak terkejut pun bila baca berita terbaru mengenai gossip perpindahan Cesc kali nie, aku dah jangka yang Chelsea takkan puas dapat Torres sorang ja tetapi masih bernafsu dengan target terkini diorang..sapa lagi, Cesc Fabregas la..our captain,our leader..Chelsea bujet dalam £50 Juta, sama harga dengan Torres. Aku rasa Chelsea nie dah sedar kot, yang team diorang tak boleh pegi jauh dah dengan bakat2 tua sekarang. So nak tak nak diorang kena cari pemain yang sebagus Cesc untuk sambung perjuangan diorang. Tapi aku rasa diorang nie silap orang kot, Barcelona pun minat dengan Cesc yang dah berapa kali diorang try tak dapat2..Kalau Chelsea yang try aku rasa awal2 lagi Wenger dah tolak. So nak tau lebih lanjut korang boleh baca kat sini.
Nie pasal penyerang Arsenal yang baru putus cinta dengan kekasih jutawan beliau, Nicklas Bendtner la sapa lagi. Aku dah semakin suka corak permainan beliau dan juga perwatakan beliau. Walaupun musim nie beliau cergas, tetapi masih juga terpaksa memanaskan…