09 September 2011

EPL: Arsenal vs Swansea

Possible Line Up
Esok merupakan hari yang dinantikan orang semua penyokong Arsenal di serata dunia yang ingin pemain-pemain yang baru dibeli Arsene Wenger dan sudah pastinya kami mahu kemenangan sulong untuk saingan liga perdana Inggeris. 
Frimpong dijangkakan beraksi apabila selesai menjalani pergantungan perlawanan. Song dan Gervinho masing-masing dalam pergantungan satu lagi perlawanan. After this game, maybe diorang leh diturunkan semula. Chamakh lak bila nak masuk first team nie. Sian aku tengok ko ni bro. Relax2. Van Persie hatrik je mesti masuk ko nye. Ko tunggu je esok ek. 



Inilah senjata baru!! Nak tengok sok!! Pls Wenger. Gila tinggi Metersacker. 

3 comments:

  1. tak sabar nak tengok arteta main...

    ReplyDelete
  2. tengok je la camne malam ni. go go gunners

    ReplyDelete
  3. rasa tenang jer tengok Mertesacker nie...fuhhhhh

    ReplyDelete

Anyone to be a writer? Please send your mail to afhamabdulrahman@gmail.com
Lets Join Us in Arsenal Malaysia Gooners Forum Klik Sini

Video Pilihan