Pic Terbaru Kem Arsenal~!

Yelah smlm aku tertido..letih sgt..hari ini kena denda lari 100x keliling patung tu.. (Bendtner memulakan latihan)

Aku dah bleh tukar bidang nie...Olimpik nnt aku nak try la Clear n Jack..(Squillaci menjalani latihan gym)
Aku org baru..sila jolokkan,eh sila tunjuk ajar..maaf..maaf..maaf..( Carl Jenkinson)

Musim ini aku kembali..Arsenal kompom juara..(Vermaelen)

Wassup bro..nnt kena menang ngan Malaysia 2-0 dh la..(Wenger 1st day at Training Ground)

Ini aku nak kasi tangan aku power lagi...musim lepas dh mantap,musim nie lagi mau mantap...

Wenger ceria bersama pemain Arsenal..Wilshere dan Frimpong bakal menjadi bintang Arsenal!

Baik punya cilok..hopefully Walcott jadi the true Gunners..musim nie kasi gegar!

Comel tak aku mcm nie???haha..(Chamakh posing baik punya)

Apa korang buat tu..salah..aish..APA PUN TAK BOLEH~! (Alex Song kembali)

Huarghhhh..nie baru betul2 Verminator...

Buleh tuju Lagu???

Mak ai..punya la berat menatang nie.. (Walcott bersama Miyaichi)

Haa..mcm nie la main..baru boleh dtg Malaysia nnt..

Apa kejadahnya aku angkat kaki mcm nie..dh la kena gari lagi..adoinya pun~!

Kawat cam..

Sebenarnya main menatang nie mcm nie..ooo mcm tuuuuuu!

Haa kali nie buleh klu nak tuju lagu..sila2..

hehe..letih la weh 1st day kan..sok lusa ok la nie..

Renungan tajam Vermaelen...

Cepat...kita tak da masa dh nak tido...fan kat Malaysia ngah tunggu kita nie..

Smart tak aku cilok benda tu??ckp smart cepat...

Relex jap..main pusing2 wisel dulu..

Wilshere..

Bakal bintang..

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil