Terkini: Juan Mata Kini Buruan Arsenal!

Memang exclusive rumours kali nie..selepas ja tamat Kejohanan EURO Under-21 kat Denmark baru nie, yang dimenangi oleh Sepanyol..Arsenal terus membuat tawaran kepada pemain tengah Sepanyol dan Valencia nie..Juan Mata..Dengar kata tawaran yang dibuat mencapai 18juta Pound. Macam tak percaya gak berita nie, sebab jumlah tawaran perpindahan tu terlalu besar bagi Arsenal yang selalunya kita dengar beli pemain yang murah2 ja.

Tapi kan, kalau la betul kita buat tawaran..Arsenal bakal berdepan cabaran dari Liverpool yang juga berminat dengan pemain tengah Valencia nie. Dia nie ala2 Wilshere gak la, kecik je orangnya tapi lincah. So kalau la ditakdirkan Cesc bleh, Mata bleh ganti tempat dia aku rasa. Tapi macam musykil pun ada, Gervinho pun tak diumumkan lagi, Alvarez pun..kasi satu2 la masuk baru bleh caya sket ngan Wenger musim nie. Pa pun kita just berharap je la..ada pemain baru, ada la..klu tak da, tggu ja la nak jadi pa kat Arsenal..!

Comments

  1. x kisah la spe pn nk msk.....tpi defend ngn goalkeeper tkr la dlu....aq rse season lps kte bnyk klh sbb defend terok laaaa.....

    ReplyDelete
  2. yup aku sokong amik defend ngan keeper..amik lah pemain yg keras2 sikit...ni awal musim jek main lepas tu injured..bosan la..

    ReplyDelete
  3. bodo sape nak pegi arsenal... main cam ayam..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil