Never Say Give Up Gunners

Kamu punca!!

what's joke you do?

Tiada ungkapan paling indah yang kuucap melainkan Reff Bodoh, ternyata keputusan pengadil adalah segalanya. Walaupun kebodohan pengadil yang melampau berat sebelah kepada Barcelona. Namun dengan keputusan yang memaksa Arsenal berputih mata dengan cara rompakan oleh Barcelona oleh pengadilnya Massimo Busacca. Ternyata anda gagal dalam perlawanan tersebut.




Comments

  1. yep... reff menjadi punca.. jika game lpas, kita gagal merapatkan jurang mata disebabkan reff, awal pagi td, kejadian sama berulang. Barsial cuak seketika selepas sergio biskut merry menanduk gol sendiri. mereka tahu Arsenal mempunyai kelebihan lalu menukar corak permainan melalui reff a.k.a pemain ke-12 mereka

    ReplyDelete
  2. bodoh punya komen ko nie...
    ko nak tau statistik game ke

    total shot : barca 19 - arsengal 0
    on target : barca 10 - arsengal 0
    off target : barca 7 - arsengal 0
    blocked shot : barca 2 - arsengal 0

    gol tue pon ehsan sergio...klu x bertelor je r arsengal...
    main mcm bdak tadika

    ReplyDelete
  3. gol ehsan.. bro penah tgk bola ke?

    ReplyDelete
  4. kalau gol ehsan, npe x Valdez je tolak bola tu masuk dalam? susah payah tol Sergio pi lompat tinggi2 nak sambut bola corner nk masukkan dlm gawang sndri erk? sungguh ikhlas...

    ReplyDelete
  5. ala.. layan sangat orang macam tu..
    kene atas hidung sendiri nanti bak ludah, jilat2 telan balik jugak la

    ReplyDelete
  6. jap.. best ngat kate aku bodoh.. tahu ke aku ni bodoh.. aku pn x kate ref tu bodoh..

    ReplyDelete
  7. terima je la kekalahan tue...
    da nampak sgt arsengal xbole nak beat barca....
    next season la ye...belom cukop umo n matang lg
    nak menang UCL...hahahahahahha
    dlm beberapa minggu hilang 2 cup...
    bangang...bangang...bangang...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil