Replay FA Cup Round 3: Leeds v Arsenal at Ellan Road Stadium

Fuh pagi nie Arsenal bakal berkunjung ke stadium keramat Leeds kat Ellan Road dengan harapan dapat menang menentang Leeds dalam perlawanan ulangan FA Cup pusingan ke-3 nanti. Arsenal sebenarnya mampu menang sekiranya percaturan Arsene Wenger menjadi kali nie. Minggu lepas kita seri dengan Leeds selepas pemain Arsenal gagal menyudahkan peluang terhidang yang mampu memberi kemenangan mudah kepada kita.

Laluan kita sedikit berliku ketika saingan Liga menuju kemuncak dengan perlawanan kembali genting, Arsenal terpaksa menghadapi perlawanan tambahan kali nie dengan berhati-hati. Mungkin Wenger akan menggunakan pemain simpanan bagi memberi ruang mereka beraksi seperti Bendtner, Rosicky, Arshavin dan Denilson. Apa pemain sekali pun yang bermain awal pagi nanti, aku harap diorang dapat memberi komitmen sepenuhnya. Jangan main mcm pondan ja, nie pemainan orang laki nie.

Aku rasa malam barisan pemain Arsenal macm nie;

ArsenalMalaysia's Predicted XI

Szczesny
Eboue---Djourou---Koscielny---Gibbs
Walcott---Rosicky---Denilson---Arshavin
Bendtner---Chamakh

So aku rasa nie la barisan terbaik Arsenal malam nie walaupun aku sendiri tak berapa gemor sangat, tapi aku yakin Wenger akan buat perubahan dengan memberi ruang kepada pemain lain menyerlah. Aku harap kali nie tak perlu gol last minit klu nak menang, awal2 kena cari gol baru mantap. So pagi nie aku predict Arsenal menang 3-0. Arcabin kamon la..klu nak blah pun bagi la orang ingat yang hang tu legend! ok!! So adios!!

p/s: sory ringkas sket kali nie...

Comments

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil