Ibrahim Afellay Ke Barcelona - Arsenal Slow!

Hari nie aku terima berita tergempar..Bukan gempar bumi, tapi berita mengemparkan berkenaan pemain yang kita target dah terlepas kepada pasukan lain. Ibrahim Afellay yang akan menamatkan kontrak beliau bersama PSV dikatakan telah disambar oleh musuh kita iaitu Barcelona. Cepat betol staff diorang buat keje. Mana staff AW nie??makan gaji buta ke??hehe..

Afellay dari kaca mata kasar aku la kan, berpotensi sebagai pengganti Arshavin tuk jangka masa panjang. Aksi beliau ketika Piala Dunia baru nie cukup baik walaupun bukan beraksi sebagai pemain utama. Tapi bakat yang ada kat mamat nie cukup memberi impak yang besar kepada pasukan yang memilikinya. So bertuah la Barcelona bleh dapat dia. Di katakan yang Afellay akan menyertai Barce pada Januari tahun depan. Tak sangkakan begitu pantas mereka buat kerja. So kita sekali lagi melompong la tengok pemain hebat terlepas dari genggaman kita.


Comments

  1. aku dah meluat bila sampai musim perpindahan,macam nama wenger sebut tapi 1 habuk pun tak ambil....tulah perangai wenger sebut nak ambil utk kelab sambat pemain tu.....bodoh bodoh wenger

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil