Perlawanan Ditunda:Emirates Dilanda Salji Tebal!!!

Arsenal terpaksa membatalkan perlawanan hari ini menentang Bolton, ini disebabkan salji tebal di kawasan Utara London.

Tenaga kerja Arsenal telah bekerja keras untuk membersihkan kawasan yang di litupi salji yang tebal bagi membolehkan juga perlawanan menentang Bolton di jalankan tetapi gagal kerana cuaca yang tidak menentu dan salji yang turun telalu lebat dengan tiba-tiba. Jadi pihak Arsenal terpaksa membatalkan perlawanan pada hari ini.

Kenyataan rasmi Arsenal memohon maaf kepada seluruh peminat kerana terpaksa membuat keputusan ini kerana bagi menjaga keselamatan semua yang akan datang menyaksikan perlawanan.

Seputra agak kecewa gak la,sbb baru tahu berita ini. Tapi kita tak boleh nak lawan kuasa Tuhan. So malam nie semua boleh tidor lena. Adios!!!

Comments

  1. sangat sedih. dah menahan ngantuk dah nih. eish..

    ReplyDelete
  2. sana salji, sini hujan.

    mmg best tido.

    masalahnye aku dah jamak tido petang td semata2 sbb dah janji ngan member nak tgk bola kat kedai mamak. keh keh.

    man u vs man c pon dibatalkan jugak.

    takpe, ade can fabregas ngan denilson sempat main balik neh.

    ReplyDelete
  3. agak ok la kalau perlawanan ditunda... kini kelebihan memihak kepada Arsenal...harap2 fabregas sempat sembuh...untuk perlawanan seterusnya.. :)

    ReplyDelete
  4. kemenangan 3 gol ke atas pastinya kpd gunners bila bermain di emirates, tambah pulak lwn dgn pasukan yg bergelut spt bolton..rekod hanya kalah dgn chelsea..kira ok la dgn standard 'budak2' yang mencipta 51 gol, terbanyak setakat ni kan..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil