27 January 2010

Arsenal seri dengan villa 0-0




Apalah nasib pada kali ini, sememangnya Aston Villa diakui memang pasukan yang kini naik. Namun, seperti yang saya lihat Aston Villa bersemangat untuk menyaingi Liverpool untuk mendapat ke 4. Malang menhantui Gunners kerana Vermaelen cedera pada pagi tadi. Keputusan XRAY dijangka dapat diketahui hari ini.
Ketiadaan Vermaelen terpaksa dimasukkan Sol Campbell. Mujur Arsenal menandatangani pemain ini. Macam ada hikmahnya. Aku busy!! Susah nak update.

4 comments:

  1. paham afham. rilek2 bro. kot2 menang esok mane tau tetiba dah tak bizi lak kan. :P

    arghhh vermaelaen jgn tinggalkan daku.

    pehh, cabaran lebih getir pasneh.

    ReplyDelete
  2. perh kesal lah mael injured lak.. dah la pasni nak lawan 3 raksasa.. aku harap campbell gambel je gantikan si mael tu.. cam lama je injurednya..

    ReplyDelete
  3. wenger xnak beli striker..eduardo plak injured,abesla arsenal pasni..5 musim tanpa trofi..

    ReplyDelete

Anyone to be a writer? Please send your mail to afhamabdulrahman@gmail.com
Lets Join Us in Arsenal Malaysia Gooners Forum Klik Sini

Video Pilihan