Bendtner si pelik

Mungkin kita perasaan sebenarnya Bentdner nie sedikit pelik.. Walaupun Bendtner nie pelik tetapi dialah super sub terbaik kita buat masa sekarang ini.. Tapi kadang-kadang sikap peliknya inilah banyak membantu Arsenal..

Boot pinknya.. Berapa kali Bendtner memakainya semasa perlawanan yang berkesudahan Bendtner menjadi hero Arsenal?? Entahlah Atikah pun dah lupa.. Tetapi aksi semasa perlawanan pertama Fabregas menjadi kapten pasukan menentang FC Dynamo Kyiv akan terus terpahat di minda Atikah..

Bendtner muncul wira selepas masuk mengantikan Aaron Ramsey pada minit ke 68 sebelum meledak pada minit ke 86 lalu menjadi wira Arsenal apabila gol lewat perlawanan Bendtner tersebut membolehkan Arsenal mara ke pusingan kalah mati..

Cuba lihat balik gambar di atas ini.. Bendtner pakai boot berwarna pink.. Memang sikap pelik Bendtner nie membawa kebaikkan kepada Arsenal disamping nasib yang berterusan memihak kepada Bendtner mahu pun Arsenal..

Dan kini Bendtner memakai jersi bernombor 52 pula.. Kata Bendtner nombor ini cukup istimewa kepadanya secara peribadi.. Kata Bendtner lagi dia harap nombor jersi barunya ini akan memberikan luck kepadanya..

Apa-apa pun Atikah ucapkan selamat berjaya kepada Bendtner dengan nombor barunya ini.. Manalah tahu Bendtner mampu skor 52 gol semusim dalam semua kejohanan buat Arsenal.. Good Luck Bendtner..

Comments

  1. betul tu atikah..bendtner ni agak pelik sikit..lain dr yg lain..ape yg istimewa sgt kt no 52 tu yer..nak tau jugak..jom kite check it out atikah..huhu..

    ReplyDelete
  2. x naklah eymran.. kan ke bendtner ckp no. tu istimewa secara peribadi.. mungkin ade sbb kut disebalik no. tu..tgklah dulu.. atikah suruh spy atikah check

    ReplyDelete
  3. wa agak season dpn dia pakai jersi no 78 plak..tambah lg 26..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil