17 July 2009

Walcott - We must learn to grind out results

"Saya rasa kami perlu perkara lakukan perkara yang kotor.. Kadang-kadang ianya bukan kerana permainan yang cantik.. Kami perlukan 3 mata dan kemenangan.. Dalam perlawanan piala tiada siapa yang akan ingat perlawanan tersebut"..

"Asalkan keputusannya bagus.. Kami perlu masukkannya dalam perlawanan kami.. MU dan Chelsea buat perkara yang kotor dan mengambil kesempatan tersebut.. Itulah perkara yang kami perlu lakukan dan improve"..

"Kami mempunyai pengalaman yang bagus apabila melangkah ke peringkat separuh akhir musim lepas.. Dan semakin hampir ke final.. Harap-harap kami mampu menukarkannya kepada yang bagus"..

Seperti yang kita tahu.. Walcott sering beraksi sebagai pemain sayap kanan.. Dan Atikah sudah mendedahkan keingginan Walcott untuk bermain di posisi tengah.. Inilah reaksi Walcott apbila ditanya wartawan Arsenal.com..

"Boss berkata dia berharap akan meletakkan saya di bahagian depan dari sekarang.. Itulah posisi terbaik saya.. Tapi saya beraksi di semua bahagian bersama Arsenal.. Saya mahu improvekan sentuhan terakhir saya untuk menjaringkan gol"..

"Anda di hakimi menerusi jumlah jaringan gol.. Dan saya mensasarkan untuk menjaringkan 15 gol ke atas sepanjang musim 2009/2010.. Ianya akan menjadi perkara yang bagus.. Saya suka melarikan bola dari belakang"..

"Saya suka menjaringkan gol.. Dan membantu menjaringkan gol.. Itulah yang akan dihakimi untuk saya.. Dan saya x sabar untuk melakukannya"..

No comments:

Post a Comment

Anyone to be a writer? Please send your mail to afhamabdulrahman@gmail.com
Lets Join Us in Arsenal Malaysia Gooners Forum Klik Sini

Video Pilihan