Temu bual Arshavin

Atikah menghantar email kepada Arshavin untuk mendapatkan pandangannya, impiannya bersama Arsenal musim depan dan bermacam-macam lagi.. Inilah email yang dihantar Arshavin kepada Atikah..

"Musim hadapan ialah bagaikan musim pertama saya sebenarnya.. Ini bagaikan demo sebelum bermulanya musim baru.. Semuanya akan bermula musim hadapan.. Kami akan lihat bagaimana prestasi kami"..

"Perkara utama kepada saya ialah memastikan tempat kesebelasan utama saya akan kekal.. Saya mahu gembira bersama pasukan semasa pre-season.. Saya sudah pun menyesuaikan diri.. Saya amat gembira.. Peminat sayangkan saya dan itulah perkara paling utama untuk saya"..

"Kami percaya kami akan memenangi trofi.. Musim hadapan akan menjadi detik yang paling gembira yang akan dinikmati pemain dan peminat.. Tapi kami perlu berhenti berkata berapa mudanya kami.. Kami perlu bermain seperti orang dewasa dan kuat"..

Comments

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil