Sagna dan Bendtner & Tahniah !!

Bendtner meluahkan kommitmennya kepada Arsenal selepas terdapat ura-ura yang dia akan berhijrah ke Itali untuk menyertai AC Milan.. Dan inilah reaksi Bendtner apabila ditanyakan soalan ini..

"Saya tidak pernah mendengar cerita yang saya akan ke AC Milan.. Apa yang saya tahu ialah saya bersama Arsenal.. Inilah tempat yang saya mahu pergi.. Ianya cukup istimewa dan saya mahu menjadi sebahagian daripadanya.. Inilah kelab yang saya mahu main dan ianya akan terus begitu"..

Sagna pula meluahkan kegembiraannya melihat usaha keras Vermaelen sepanjang bersama Arsenal.. "Dia cukup bagus.. Dia ada kaki kiri yang bagus.. Dia mempunyai passing yang bagus dan saya seronok melihatnya dalam pasukan"..

Atikah baru saja mendengar berita yang pemain penyerang senior Atikah dalam skuad ladies Arsenal iaitu Julie Pleeting selamat melahirkan anak perempuan pada hari pagi isnin waktu London.. Atikah ucapkan tahniah atas kelahiran baby girl ini kepada Julie Pleeting.. Adios!!

Comments

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil