Rosicky sedia galas cabaran musim 2009/2010!!

Atikah yang dah rindu untuk melihat kelibat Tomas Rosicky membuat keputusan untuk menghubunginya dan mengetahui berita terbaru tentangnya.. Mari ikuti temu bual Atikah dengan Rosicky..

Atikah: Apa berita terbaru tentang Rosicky sejak kali terakhir kita bertemu di padang latihan Arsenal tempoh hari??

Rosicky: Sekarang semuanya bagus.. Saya menjalani latihan penuh bersama pasukan 2 minggu sebelum tamat musim 2008/2009.. Semuanya berjalan dengan lancar.. Walaupun masih jauh lagi perjalanannya.. Saya sekarang berada di Czech Republic.. Dan saya harap saya akan cergas kembali..

Atikah: Harapan untuk musim baru EPL??

Rosicky: Saya terlepas banyak perlawanan.. Dan saya fokuskan diri saya untuk perlawanan pembukaan musim hadapan.. Ujian kecergasan saya lebih bagus dari ujian semasa saya menandatangani kontrak bersama Arsenal.. Saya amat risau apabila kembali menjalani latihan.. Tapi segalanya bagus..

Atikah: Apa perasaan Rosicky apabila sudah lama tida bermain.. Adakah ianya akan menggangu corak permainan anda??

Rosicky: Bermain bersama Fabregas dan Walcott membuatkan kamu rasa selesa.. Dan saya rasa saya akan lupa yang saya sudah lama tidak bermain..

Jadi itulah temu bual Atikah dengan Rosicky.. Memang lega rasanya apabila mengetahui pemain tengah kreatif kita ini semakin pulih.. Sudah lama kita kehilangan sentuhan kreatif Rosicky dan sikap kempimpinannya.. GET WELL SOON ROSICKY.. Adios!!

Comments

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil