Kalau Kalou...?

Ha...masuk2 sapa berani rampas bola gua ni....


Nampaknya gossip hangat semakin melanda kem Arsenal, Wenger tengah mengerahkan akal fikirannya untuk mencari pengganti Ade bayor 'lebih gaji aku'...sekarang ni Pak Wenger kita dop sibuk pula skodeng mamat Ivory Coast yg tidak asing lagi di kancah EPL...Salomon Kalou...Tp bg aku, dia bukan striker yg patut Arsenal carik sekarang...tp sbg salah satu option dia mungkin boleh menyinar di Emirates Stadium...Kalou bukan trully striker..dia lebih kearah wing forward(WF) macam Walcott la...kontraknya bersama Chelsial belum disambung lg...tempohnya bersama The Blues akan tamat bila next summer...Ancelotti, manager baru chelsial berkata dia mahu Kalou kekal bersama Berokba, John Cherry dan lain2...


Dia berminat dengan Arsenal tp masih commited dengan Chelsea...Wenger, kalau nak Kalou just 7M dan harga tu bleh nego lagi...cam promote barang kat Mudah.my plak...hahahaha...striker macam mana yang diperlukan Arsenal sekarang ni...aku rasa Wenger perlu mencari seorang striker yg padat(solid), body balanced yang cemerlang, finishing mantap...so defend pihak lawan sukar untuk cuba mengawal pergerakannya kerana memiliki susuk tubuh yang terbaik...lawan body pun xleh pi la org utara ckap...Contohnya macam Berokba ka, Adriano ka, Martins, Toni, Henry, Ibra, Nistecherooi..dan ramai lg...Camtula baru best...Tunggu kat kotak penalti, org passing pastu tup2 goal..defend xbleh buat pa...Ok lah, setakat di sini saja laporan gua...Kita kembali dilain artikel...adios

Comments

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil