Jangan lepaskan Fabregas -Henry-

"Ianya penting Arsenal mengekalkan Fabregas.. Penting.. Dia merupakan kapten Arsenal dan dia masih muda.. Dan saya pasti dia mahu membalas kembali kepada kelab.. Kenal dia.. Dia akan.. Tapi ianya penting mengekalkan Fabregas"..

"Apabila saya bercakap tentang Arsenal.. My heart will always rule my head.. Ianya tidak mudah kehilangan Adebayor.. Dan apa yang berlaku terhadap Nasri bukanlah sesuatu yang diharapkan Arsene"..

"Tapi saya berharap mereka akan memenangi liga dan menang segala-galanya yang mereka boleh.. Itulah perasaan saya terhadap bekas kelab saya.. Apa yang saya tahu tentang Arsenal sepanjang saya bersama mereka ialah bukan hanya mahu berada didalam kelompok top 4"..

Tetapi memenangi liga.. Itulah yang saya nampak semasa saya berada di Arsenal.. Dan saya masih merasai perkara yang sama sekarang.. Mereka merupakan pasukan yang besar.. Arsene dah membuktikan banyak kali yang walaupun berbelanja sedikit"..

"Dia masih mampu menjulang trofi.. Dan saya harap mereka mampu melakukannya sekali lagi.. Saya bukan melihat siapa yang berada dalam top 4.. Tetapi siapa yang berada di atas.. Dan saya tahu itulah apa yang sering Arsene lihat"..

Dan apabila ditanya tentang kemungkinan untuknya kembali ke England.. Henry menafikannya.. Tetapi Wenger berharap yang Henry akan kembali ke Arsenal sebagai jurulatih.. Adios!!

Comments

  1. sebagaimana yg kita tahu fab4 mmg berkemungkinan besar akan meninggalkan arsenal kerana sudah menjadi haknya utk pulang ke tanah air sendiri.. agak sukar utk mngharapkan fab4 akan kekal sebagai lagenda arsenal spt tony adams atau dennis bergkam ataupun yg direncanakan van persie skrg..apa yg pasti skrg fab4 masih the gunners dan yg penting dia memberikan komitmen yg baik kpd arsenal serta dgn hensemnya menepis segala serangan media terhadapnya..

    ReplyDelete
  2. aku sokong pendapat awak.yup fab4 belum tentu jadi legenda pada arsenal.tapi aku yakin akan jadi keyataan jika arsenal dapat trofi seson nie,

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil