Fabregas - I can't wait to see Rosicky return

Fabregas telah mendedahkan yang Rosicky merupakan rakan baiknya di dalam kem Arsenal dan di luar kem Arsenal..

"Saya menghabiskan banyak masa bersamanya dan sata tahu apa yang dia rasa.. Saya tahu apa yang dia mahukan.. Dan saya tidak pernah melihat lelaki yang cukup kommited, sungguh profesional dan tidak pernah berputus asa"..


"Jika ini berlaku terhadap saya (mengalami kecederaan serius).. Saya mungkin tidak mahu bercakap dengan sesiapa pun.. Saya selalu jatuh dan marah.. Tapi dia amat sukar untuk dipercayai dan apabila kami melihatnya kembali musim ini.. Dia akan kuat dan harap-harap dia mampu membantu kami improve"..

"Dia merupakan pemain yang kamu selesa dan seronok bermain bersama-samanya.. Dan sebagai lelaki.. Dia merupakan seorang yang amazing.. Dia tidak layak untuk menerima injury ini.. Tapi saya yakin dia akan kembali dengan kuat.. Saya berharap segala yang terbaik untuknya kerana kesemua orang dalam pasukan Arsenal merinduinya"..

"Saya simpati untuknya.. Tapi saya tidak perlu katakan kepadanya.. Dia merupakan kawan baik saya dalam pasukan.. Dan merupakan seoran rakan baik saya dalam bola sepak dan hidup saya.. Dia mampu memberikan bayak perkara kepada pasukan"..

"Dia seorang lelaki yang mempunyai banyak pengalaman.. Dia dah memenangi sesuatu.. Dia tahu bagaimana mahu bersaing.. Dia seorang yang merendah diri dan berkerja untuk pasukan.. Secara teknikalnya.. Dia merupakan salah seorang pemain terbaik di dunia"..

"Secara fizikalnya.. Saya yakin dia akan kuat.. Kerana dia sudah berkerja dengan keras sekali.. Saya gembira kerana tidak lama lagi dia akan kembali.. Dan saya tidak sabar untuk melihat dia kembali bermain"..

Atikah juga x sabar nak melihat Rosicky beraksi kembali.. Sejujurnya Atikah x pernah melihat dia beraksi di sebabkan sewaktu itu tiada astro saluran sukan di rumah Atikah berbanding sekarang..

Jadi Atikah x sabar nak melihat Rosicky kembali beraksi.. Mungkin pada perlawanan menantang Barnet ini Rosicky akan beraksi.. Adios!!

Comments

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil