Wolves beri amaran kepada Wenger mengenai Dzeko

Tadi aku call Wenger ni,

Zend : Hi Wenger, saya dari Arsenal Malaysia Blog ingin bertanya tentang striker Wolfsburg, Edin Dzeko.

Wenger : Owh, tadi kelab tu telah beri amaran dengan aku sebab lewatkan masa untuk sign Dzeko.

Zend : Sapa suruh ko lewatkan masa untuk sign budak tu, tu lah ko datang Malaysia ajar budak harimau muda tu. Kalau ko datang Malaysia jumpa aku x ape la. Baik kau uruskan Dzeko tu lagi bagus.

Wenger : Ya la, aku pun rasa aku patut urus Dzeko ni. Tapi budak ni kontrak dengan Wolfsburg ni sampai 2011.

Zend : Kisah pe, sign je budak ni. Tukar pak bayor.

Wenger : General manger Wolfsburg, Jurgen Marbach dia cakap Dzeko bukan untuk dijual. Mereka ada berhubung dengan AC Milan tapi tidak berbincang tentang duit

Zend : Lantak ko r, pandai2 la ko uruskan si Dzeko ni. Ok, bye.

Sampai di sinilah perbualan antara aku dengan wenger.

Comments

  1. Zend... Tak ikut protocol langsung hang nie, main sembur jer ko cakap kat the prof yerk... Hahaha...

    Kalau betollah Dzeko jadi gi Emirates, bertambahlah muslim player kat kem Arsenal. Aku baca kisah dia nie dulu masa penghapusan etanik Bosnia oleh tentera Serb, memang sedih giler. Hidup dalam ketakutan, makan tak cukup... Nasib baik keluarga dia selamat.

    ReplyDelete
  2. Aku tak rasa yang Dzeko akan bermain untuk arsenal sebab dia masih ada kontrak lagi ngan Wolfsburg... kalau di lepaskan pun aku rasa dia akan ke AC Milan sebab tu kelab pujaan dia, lagipun Milan tengah banyak duit lepas... of cause dia akan bid dgn harga yang tinggi... lagipun arsenal mana ada banyak pulus nak lawan harga yang milan tawarkan kalau tak silap aku lebih 20m...

    Tapi aku ada dengar satu info pasal arsenal ngan si Dzeko nie... yang mungkin arsenal akan menawarkan si Gallas bersama tambahan wang... berapa banyak aku tak tahu dan sejauh mana kebenaran info nie pun aku tak pasti... hehehe

    ReplyDelete
  3. Zb... Pasang angan2 jer lah, lagi pun nama dia nie tgh hot. Maklumlah Wolves dah dapat title season nie. Anyway, pada aku striker tak penting buat masa skrg nie. Just nak meriahkan transfer rumours jerk.

    ReplyDelete
  4. Hehehe... betol tu bro... tapi rumours nie lagi best walaupun tak berkaitan arsenal... tapi telah sahkan oleh Man. Utd.Com
    ---------------------------------------------------------------------
    Manchester United have received a world-record, unconditional offer of £80million for Cristiano Ronaldo from Real Madrid.

    At Cristiano’s request - who has again expressed his desire to leave - and after discussion with the player’s representatives, United have agreed to give Real Madrid permission to talk to the player.

    Matters are expected to be concluded by 30 June. The club will not comment until further notice.
    ---------------------------------------------------------------------

    Hehehe...Yes, finally maybe that idiot will be leaving English football for the better!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil