Samir Carruthers ke Aston Villa & Arshavin pecat ejennya!!

Kapten pasukan Arsenal U-16.. Iaitu Samir Carruthers semakin hampir ke Aston Villa apabila telah menolak kontrak baru bersama Arsenal.. Prospek berbakat besar ini juga dikaitkan ke Fulham..

Namun Aston Villa semakin hampir untuk mendapatkan Samir Carruthers.. Atikah ucapkan selamat berjaya kepada kapten U-16 Arsenal ini.. Namun ianya merupakan kerugian kepada skuad muda Arsenal dan senior Arsenal satu hari nanti..
Sementara itu Arshavin telah memecat ejennya iaitu Dennis Lachter.. Sebab utamanya dikatakan disebabkan Dennis telah membangkit kemarahan segelintir fan Arsenal kerana mahu meminta gaji Arshavin dinaikkan..
Namun Arshavin menafikannya.. Inilah yang dikatakan Arshavin.. "Ianya bukan sebab kontrak saya bersama Arsenal.. Tetapi Dennis baru sahaja dapat anak lelaki.. Dan dia tinggal di Israel.. Jadi agak sukar untuknya selalu bersama saya"..

"Jadi saya membuat keputusan tidak mahu dia meneruskan kerjanya menjadi ejen saya.. Biar saya yang melakukan semua urusan itu.. Dan saya amat berterima kasih kepadanya kerana telah membawa saya ke EPL"..

Itulah yang dikatakan Arshavin ke surat khabar The Daily Mail.. Atikah x akan menghantar ejen Atikah ke Rusia untuk mendapatkan kepastian berita ini.. Kerana sememangnya inilah yang telah terjadi.. Namun kalau ada keraguan mungkin baru Atikah menghantar spy Atikah menganggu Arshavin di St Petersburg.. Adios!!

Comments

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil