17 June 2009

MU perhatikan Van Persie!!

Alex Ferguson bersedia membuat tawaran sebanyak 20 juta euro untuk mendapatkan Van Persie di mana Atikah yakin akan ditolak Wenger bulat-bulat.. Seperti yang kita tahu Wenger berusaha bersungguh-sungguh untuk melihat Van Persie menandatangani kontrak baru bersama Arsenal..

Dengan Van Persie lebih senang untuk melihat siapakah pemain yang akan di bawa Wenger untuk musim depan dari mahu berunding atau melihat tawaran Arsenal mahu pun pasukan lain.. Van Persie menegaskan yang dia sudah cukup puas hati dengan tawaran Arsenal..

Bagi dia wang bukan segalanya.. Dia hanya mahukan kejuaraan.. Jadi MU dengan penuh berangannya mahu mendapatkan Van Persie.. Atikah yakin yang Wenger x akan menerima tawaran MU itu..

Tapi macam mana kalau Wenger terima?? Atikah x dapat nak bayangkan Van Persie menyarung jersi MU.. Tapi Atikah amat yakin 200% yang Wenger x akan menjual Van Persie ke MU.. Jika si Adebayor tu x pelah jugak..

Selepas Florentino Perez dikecewakan Rafa Benitez untuk mendapatkan Xabi Alonso.. Perez mula beralih kepada Fabregas pula.. Namun Fabregas sekali lagi menegaskan yang Arsenal telah mengatakan kepadanya yang dia bukan untuk dijual.. Dan dia gembira berada di Arsenal disamping pula dia merupakan kapten Arsenal..

7 comments:

  1. ooohh mission imposible!

    ReplyDelete
  2. adoi la media ni.. kalau nk buat spekulasi biar la logik sket..

    ReplyDelete
  3. mmg bai mmg giler x logiknya, aku nk bygkan persie pakai AIG tu mcm x smpai arr.. fergie sskali x kan pancing plyr yg men kat club seterunya.. kalu wenger nk jual mamat ni skalipun cnfirm bkn dgn man u dan sememangnya seme ni mustahil akan berlaku..lgpun aku nmpak persie ni mcm nk lama je kat arsenal ni..

    ReplyDelete
  4. ee..xmalu nya MU...ada hati nak RVp..kalo adebayor tu bleh la...tp kalu 81juta bleh la jual...hahaha...

    ReplyDelete
  5. x dpt de 81juta..kalu 18juta cnfirm burnley pun bid mamat ni..tp aku wase persie dlm 25juta kot..ha ha xnak la ckp nanti kang btul2 jadik x fasal2 wenger nk kene beli huntelaar lak..aku harap persie akan jd lagenda arsenal sprti rakan senegaranya dennis bergkamp..

    ReplyDelete

Anyone to be a writer? Please send your mail to afhamabdulrahman@gmail.com
Lets Join Us in Arsenal Malaysia Gooners Forum Klik Sini

Video Pilihan