Eboue hampir pupus dari Arsenal


Eboue yang season lepas bermain sebanyak 17 permainan dalam premier league tanpa menarik hati peminat telah diberitahu akan meninggalkan Emirates Stadium masa cuti panjang ini.

Eboue telah mengesahkan bahawa dia tidak gembira keranan kekurangan bermain di pasukan utama dibawah pengurus Arsene Wenger

Dia mengaku bahawa PSG adalah tempat yang sesuai bagi dia, tetapi tujuan dia adalah untuk kekal bersama Arsenal.

"PSG adalah pasukan yang baik tetapi saya masih ada kontrak dengan Arsenal"

"Cita-cita saya adalah untuk kekal dan bermain tetapi saya kurang bermain di pasukan utama Arsenal. Saya tidak suka. Saya nak main."

PSG telah bersedia menawarkan €7million (£5.9million) bid buat Eboue.

Comments

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil