Wenger nak beli Khalid Boulahrouz??

Arsenal dilaporkan berminat untuk mendapatkan khidmat Khalid Boulahrouz..

Pemain beusia 27 tahun itu dikenali di England sebagai pemain yang menghampakan untuk Chelsea.. Hanya melakukan 13 pernampilan untuk Chelsea pada tahun 2006/2007 selepas melengkapkan perpindahan dari Hamburg SV yang bernilai 8.5 juta..

Boulahrouz telah menghabiskan masanya di Sepanyol dengan mewakili Sevilla secara pinjaman.. Pada musim panas 2008 beliau telah menyertai VFB Stuggart dengan perpindahan bernilai 4 juta..

Laporan menyatakan yang Arsene Wenger berminat untuk mendapatkan pemain pertahanan Belanda ini ke Emirates Stadium untuk memperkukuhkan bahagian pertahanan..

Atikah rasa kita tidak sepatutnya membeli Khalid Boulahrouz.. Lebih baik kita bagi peluang kepada pemain pertahanan skuad simpanan kita seperti Harvard Nordveit daripada membeli Boulahrouz..

Boulahrouz memang amat mengecewakan semasa bersama Chelsea.. Atikah rasa walaupun Nordveit masih muda dan belum berpengalaman namun sekurang-kurangnya beliau mampu untuk belajar..

Okey dalam berita lain Wenger dilaporkan tidak sabar untuk melihat Benitez membeli Barry musim panas ini untuk membuka ruang kepada Wenger untuk membeli Alonso..

Namun dilaporkan Wenger dilaporkan akan membida sebanyak 14 juta sementara Benitez mahukan 18 juta!!

Wow nampaknya Wenger memang mahukan Alonso.. Tapi Atikah rasa kalau Benitez x nak jual die ape kata kalau kita beli Barry?? Musim panas yang lepas Wenger juga berminat untuk mendapatkan khidmatnya..

Ahh.. Walau apa-apa pun Atikah x kisahlah siapa yang Wenger nak beli asalkan berkualiti dan berpengalaman.. Adios..

Comments

  1. khalid boulahrouz ni kita da smmgnya tau dinyer performance mcmane, tp kalu btul dia mjd pilihan AW xpelah nk buat cane, mana tau dia hensem ngan jersey gunners.. tp kalu dpt bek yg bleh jaringkan gol cam gallas,nemanja vidic n lescottkan bagus..sbnrnya lg bagus kalu AW teruskan misinya mdptkan bek2 pilihan spt zapata, hangeland n bruno alves.. MF spt inler ngan veloso pun kacak gak kalu AW bg jersey baru gunners.. hrpnya ada antara mrk ni nanti menandatangani kontrak di emirates... antara alonso ngan barry masing2 ada kelebihan tersendiri, jd x kisahlah kalu slh sorg melekat ngan arsenal, kalu dpt alonso ok gak sbb dia nyer ic ngan fab4 sama colour.. fab4 pun rsnya xde mslh nk mkn nasi goreng kg ngan barry.. yg penting biar benda ni jd kenyataan..dan kita x bermimpi pg, tghari dan ptg..

    ReplyDelete
  2. khalid boulahrouz ni kita da smmgnya tau dinyer performance mcmane, tp kalu btul dia mjd pilihan AW xpelah nk buat cane, mana tau dia hensem ngan jersey gunners.. tp kalu dpt bek yg bleh jaringkan gol cam gallas,nemanja vidic n lescottkan bagus..sbnrnya lg bagus kalu AW teruskan misinya mdptkan bek2 pilihan spt zapata, hangeland n bruno alves.. MF spt inler ngan veloso pun kacak gak kalu AW bg jersey baru gunners.. hrpnya ada antara mrk ni nanti menandatangani kontrak di emirates... antara alonso ngan barry masing2 ada kelebihan tersendiri, jd x kisahlah kalu slh sorg melekat ngan arsenal, kalu dpt alonso ok gak sbb dia nyer ic ngan fab4 sama colour.. fab4 pun rsnya xde mslh nk mkn nasi goreng kg ngan barry.. yg penting biar benda ni jd kenyataan..dan kita x bermimpi pg, tghari dan ptg..

    ReplyDelete
  3. haahaaa...btl3x
    xksh laa memne pn..yg pnting sesme ehh jmbu2 n pwer2..dpt alonso k gk 2...xpn alonso F1 pn gk laa,,hahahaa

    ReplyDelete
  4. atiqah.. setahu aku, alonso tu kan dah blah ke madrid??

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil