16 May 2009

Meh layan gambar² Arsenal vs Man utd







1 comment:

  1. Gambar 1
    AW : Eh pe hal lak mamat kat blkg ni,poyo jek ..aku tgh syok2 layan song termiss bola ni..bajet cantona la tu..
    fan : Hak eleeh..bajet hensemla tu pakai kot..akupun ada la..tp kat umah..

    Gambar 2
    Eh eh mak kau meletup bola eh kau meletup!

    Gambar 3
    Arsha : Mak ai bai, asal lak ko pegi pijak bola tu.. meh sini aku rembatkan kasi pecah, dah la muka aku yg baby face ni ko nk hayun..

    Gambar 4
    Kecebik!
    RPV : Adeh mak!
    Vidic : Nah hamik ko satu kali..ko x tau ms darjah 6 dlu aku juara handball kg aku..

    Gambar 5
    O'Shea: Eh ko budak kenit tepi ckit, dah nk terlondeh dah sua aku ko tarik ni..
    Arsha : Hah kenit x kenit aku yg nampak dulu aku punye ar, ko dtg besok je amik bola ni..

    Gambar 6
    Ronney: Eh laju gak ko speedy,tgk rambut ko cam berat je nk lari.
    Sagna : Walahai ko ni pndang aku ngan kepala lutut je ek, compom la aku laju sbb nk jg makhluk cam ko ni..
    Eh bai, ko prsn x kita ni skali pndg cam taik cicak je kejap itam kejap putih..
    Rooney: Ah ah lah, tp aku rs mcm aku sorang je lari ni..

    Gambar 7
    Meelenggang hai melenggang si tari lenggang,
    kalau baik hati nanti orangpun sayang ewaaahhh..

    ReplyDelete

Anyone to be a writer? Please send your mail to afhamabdulrahman@gmail.com
Lets Join Us in Arsenal Malaysia Gooners Forum Klik Sini

Video Pilihan