Kata-kata Wenger

Sumber ini semuanya Atikah dapat dari laman web rasmi Arsenal..

WENGER: KENAPA ARSENAL KELAB UNTUK SAYA

Arsene Wenger menjelaskan mengapa Arsenal kelab untuknya..

Pengurus berbangsa perancis ini telah dikaitkan dengan berpindah ke Real Madrid.. Wenger telah menafikan rumors tersebut dan mengatakan yang dia begitu kommited dengan Arsenal seperti selalunya..

Pengurus berusia 59 tahun ini yang telah mengendalikan Arsenal selama 13 tahun telah mengakui yang dia telah menemui perfect match..

"Apa yang sungguh istimewa tentang Arsenal?? Faktanya ialah saya telah reasonably successful dan saya selalu mendapat sokongan dari board dan boleh bekerja dengan apa yang saya mahukan," kata Wenger..

"Ia tidak akan dapat dimana-mana.. Perlawanan di England sering bergerak kehadapan dan keatas"..

WENGER: SAYA BERTERIMA KASIH UNTUK PEMINAT


Arsene Wenger telah berkata tentang terima kasihnya untuk sokongan peminat yang merancang melakukan perbarisan hujung minggu ini..

Wenger telah berjumpa shareholder yang marah dalam sesi soal jawap minggu lepas selepas gagal memenangi sebarang piala.. Dan tambahan, surat khabar pula mengaitkan Wenger akan mengendalikan kelab lain..

Tapi peminat Arsenal telah memberikan reaksi kepada yang negativ.. Dalam sokongan terhadap Wenger, pengurus paling berjaya dalam kelab.. Satu kumpulan yang diberi nama Arsenal Supporters Trust (AST) ditubuhkan.. Dan mahu melakukan perbarisan untuk menunjukkan terima kasih mereka..

Pada hari jumaat press confrence, Wenger berterima kasih kepada peminat mengangkat kerjanya untuk Arsenal dengan cara sebegini..

"Apabila kamu ialah pengurus.. Kamu mahukan sokongan dari peminat dan ianya bagus untuk diketahui kamu mendapatkannya," Wenger berkata..

"Dalam mana-mana perkerjaan, most of the time it is minorities who come out with the loudest voice.. Majoritinya responds untuk minorities"..

"Saya tidak dapat mengelakkan sesetengah orang yang tidak gembira dan saya dapat fahaminya.. Tapi saya lakukan yang terbaik yang saya boleh.. Saya tidak boleh buat lebih dari itu"..

"Saya tidak boleh berkerja keras, percayalah"..

Comments

  1. ikah..
    aku harap wenger akan trus kekal di arsenal sehingga beliau mampos.. kau sentiasa di hatibolaku... ikah.. ehh.. silap.. wenger la...

    ReplyDelete
  2. haha.. wenger akan kekal di north london sampai tony adams dan dennis bergkamp sedia untuk ambil alih Arsenal.. setuju x??

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil