Hilang seorang lagi dan Senderos ke AC Milan!!

Brede Hangeland telah berkata yang fan Fulham telah merayu kepadanya untuk tidak keluar dari Fulham..

"Mereka (fan fulham) berkata jangan pergi dan saya beritahu mereka yang saya gembira di sini, kata Hangeland.. "Ia merupakan musim yang baik"..

Dalam pada itu ada berita mengenai Senderos..

Pengurus Arsenal Arsene Wenger telah mengesahkan yang masa depan Senderos terletak di tangan AC Milan dan berkata yang walaupun the Gunners mahu mengekalkan khidmatnya tapi mereka tiada pilihan..

Wenger berkata, "Senderos berada di tangan Milan kerana mereka boleh memutuskan berapa bayaran yang mereka mahu pakai dan mereka boleh simpannya"..

Okey itulah sedikit berita mengenai transfer rumours.. Atikah x pastilah ini semua betul ke tidak.. Tapi pasal Senderos ianya diakui Wenger sendiri.. Adios..

Comments

  1. perhh dah dwload sme suspek yg bakal masuk arsenal season dpn..halahai kene delete lah gamba mamat ni nmpaknye..xpe arr..jgn besok zapata ngan gary cahill lak mlepas sbb fan dorang nangis..fan gokhan inler, veloso n pogrebnyak lak sakit jantung..nmpaknya plyr muda lg ar jd target pak wenger..

    err..ikah dpt citer ronaldo x,real letak rm418juta utk dptkan khidmatnya..

    ReplyDelete
  2. dapat onars.. kenapa?? kalau x silap atikah paling murah pun 80 million dan paling mahal 120 million.. tapi itu kene dapat pengesahan dari presiden baru mereka dulu.. tapi florentino perez tu macam x berminat je.. tapi skrg nie kan ronaldo ade krisis dgn rakan-rakan sepasukan dan alex ferguson..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil