LIONEL MESSI KE ARSENAL FABREGAS KE BARCALONA ??


Apa pandangan anda semua?? Jika lionel messi ditukarkan dalam pembelian Fabregas?? Barcalona dpt Fabregas dan Arsenal dpt Lionel Messi?? Ya mungkin sukar tapi arsene wenger perlu berfikir begitu jika barcalona mahukan khidmat kapten kita.. fabregas.. kita x mampu utk kehilangan fabregas dlm mase terdekat ini.. walaupun fabregas tetap setia dkt arsenal, tapi wang mampu mengubah segalanya.. mengapa aku kate kita x boleh kehilangan fabregas?? Sebabnye ialah kita masih kekurangan kretiviti di bahagian tengah.. aku akui kita ade rosicky,arshavin and nasri yg boleh dikatakan kretif.. tapi mereka ialah pemain winger.. siapa lagi yg dpt mengantikan die?? aku akui sekali lagi yg messi ialah pemain winger jugak.. tapi sekurang2 messi mampu untuk merencanakan peluang menjaringkan gol.. dan kita x perlu hanya berharap kepada nasri,rosicky and arshavin utk melakukan perkara tersebut.. dan menambah sedikit option utk kita.. membeli arteta pula sesuatu yg x mungkin memandangkan arteta injured.. sekurang2nya sehingga bln september utk arteta pulih.. xabi alonso?? liverpool xkan mudah membiarkn pemain ini pergi.. mungkinkah kita patut beri peluang kpd aaron ramsey?? atau mungkin kpd pemain lain?? aku x tau semua itu?? ape yg wenger fikir baik utk pasukan kita sebagai peminat arsnl hanya perlu bersetuju dngn semua itu.. ape yg aku harap fabregas xkan pergi selagi wenger masih di arsnl.. dan fabregas perlulah menghormati kontrak bersama arsnl..

Comments

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil