Inilah masanya!!

Inilah masanya kita menghapus badi seri kita bersama pasukan Middlesbrough.. Sejak kehadiran Jeremie Aliadiere ke Middlesbrough dari Arsenal dengan perpindahan bernilai 2 juta pada Jun 2007.. Beliaulah yang selalu menjadi hero Middlesbrough..

Kita seakan-akan langsung x berminat untuk menjaga beliau dengan ketat.. Atikah akui dia bukanlah pemain penyerang yang selalu bagi gol.. Tapi apabila menentang Arsenal dialah yang sering merobek gawang Arsenal..

Kepada pertahanan Arsenal jagalah Aliadiere.. Kerana dia mampu menyusahkan pasukan.. Dan mampu mengubah keputusan perlawanan ini.. Atikah x nak lihat lagi Arsenal seri walaupun mendahului dan penjaring gol penyamaannya ialah Aliadiere..

Dan kita ada berita baik iaitu pencabar big Four dan pasukan yang berlagak gila tu.. Iaitu Aston Villa seri dengan Bolton!! Kesian lawan Bolton pun x reti nak dapatkan 3 mata penuh.. Itulah lain kali jangan sombong sangat.. So sekarang ni Arsenal mempunyai kelebihan 7 mata dihadapan Aston Villa.. Arsenal sekarang ini ketinggalan 9 mata di belakang pasukan tangga ketiga iaitu Chelsea.. Jika Arsenal menang malam ini kita akan merapatkan jurang kepada 6 mata..

Dalam cerita lain Walcott melakukan kontroversi!! Beliau menyatakan Abou Diaby ialah pemain yang mempunyai banyak skill!! Banyak skill?? Kau gila ke buta Walcott?? Aku betul2 x faham dengan kau nilah..

Walcott menambah dia mengakui Diaby lebih pentingkan untuk dia sendiri menjaringkan gol berbanding membantu rakan sepasukan.. Kau tau pun Walcott, tapi kenapa kau tetap kata dia yang bagus dan banyak skill??

Pasukan Arsenal x memerlukan pemain yang pentingkan diri nak bagi gol untuk dia jelah.. Kalau 10 kali tendang masuk gol 10 kali x pelah.. Ini 10 kali tendang 1 je yang masuk gol buat ape??

Kalau teringin sangat nak bagi gol kenapa jadi pemain tengah?? Baik terus jadi pemain penyerang je.. Atikah betul2 x faham la dengan si Diaby ni.. Patut jual je budak ni..

Siapa yang setuju dengan Atikah?? Sila angkat tangan.. haha.. Okey siapa yang nak bagi komen dipersilakan..

Comments

  1. yeahhh stuju sangat!
    yg tk kedekut bola cesc and robin jekk.
    :)

    ReplyDelete
  2. diaby main kadang2 je bagus..aq tak setuju saper ckp diaby jelmaan viera..SoRrY..

    ReplyDelete
  3. Usana kalau dia jelmaan Viera dia x sombong bila pegang bola.. Jgn asyik fikir diri sendiri je nk bagi gol.. bola sepak ialah permainan berpasukan bukannya permainan induvidu.. bila kalah menangis sama2 bila mng gembira bersama-sama.. itulah bola sepak.. sorry usana atikah x rasa langsung diaby ialah jelmaan viera.. dia perlu improved untuk jadi sehebat viera

    ReplyDelete
  4. setiap kali tgk game arsnl boro ni mmg gigil je, tp skrg ni kita da bina idup baru nampaknya..weldone.. em diaby mmg mcm tu,tp kekdg d ok gak.. x prlu rsnya nk bandingkan dgn viera..bagus2 sgtpn bknnya stay..tgk la viera kt mn skg, henry,flamini,hleb..smenya nk tukar angin konon..

    ReplyDelete
  5. setiap kali tgk game arsnl boro ni mmg gigil je, tp skrg ni kita da bina idup baru nampaknya..weldone.. em diaby mmg mcm tu,tp kekdg d ok gak.. x prlu rsnya nk bandingkan dgn viera..bagus2 sgtpn bknnya stay..tgk la viera kt mn skg, henry,flamini,hleb..smenya nk tukar angin konon..

    ReplyDelete
  6. aku rasa diaby mmg ada potensi tapi susah nak menyerlah sbb dia tak konsisten.

    ReplyDelete
  7. diaby ok dia ada skill cuma dia ni perlu banyak bermain kesebelasan utama.kte tgk bila asene beli pemain,pemain tersebut ada persamaan pemain yg keluar dari arsenal..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil