Bayangan kesebelasan utama Villareal dan Arsenal

Untuk pemain Villareal aku amat pasti kerana aku menyelinap masuk laman web rasmi Villareal untuk mendapat bayangannya.. Ini ialah pemain Villareal yang akan bertemu dengan Arsenal nanti..
Goalkeepers: Diego López and Viera
Pertahanan: Javi Venta, Gonzalo, Capdevila, Ángel, Godin, Fuentes and Cygan.
Pemain Tengah: Marcos Senna, Pires, Eguren, Cani, Ibagaza and Mati Fernández.
Penyerang: Rossi, Nihat, Llorente and Guille Franco.

Untuk Arsenal pula aku memberi bayangan sebegini..
Goalkeepers: Manuel Almunia and Lukasz Fabianski
Pertahanan: Sagna, Gallas, Toure, Clichy, Silvestre, Gibbs and Djourou
Pemain Tengah: Theo Walcott, Cesc Fabregas, Samir Nasri, Denilson, Eboue and Abou Diaby
Penyerang: Van pirsie, Eduardo, Adebayor and Vela/Bendtner

4 pemain yang dilaporkan injured selepas beraksi bersama pasukan kebangsaan masing2 iaitu Samir Nasri, Abou Diaby, Van Pirsie dan Eduardo kemungkinan akan pulih pada pertemuan menentang Villareal.. Aku harap 3 pemain utama Arsenal ini iaitu Samir Nasri, Van Pirsie dan Eduardo sempat pulih atau sekurang - kurangnya mampu beraksi semasa second half.. Aku jangkakan kita mampu menang 2 - 0 berdasarkan aksi semasa Arsenal..

Comments

  1. mintak2 menang wei..
    fab ngan song, ngan abg ade wajib main..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sumbu yang basah

Let's go Gunner - Ozil